Shaklee Meal Shakes

Perbezaan Shaklee : 

Meal Shakes shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino sertanutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.Diperbuat daripada bahan semulajadi  - buah-buahan , sayur-sayuran ,  kacang soya , lactalbumin ( sejenis susu ) dan lain-lain.Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserapkedalam sistem tubuh dari peringkat bayi hinggalah ke orang dewasa.Kebuasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin , lactoferrin , bacteriolysin dan sebagainya.
Meal shakes dihasilkan untuk semua golongan - bayi , pelajar , kanak-kanak membesar , ibu mengandung , para atlet , pengamal sayuran ( Vegetarian ) , orang sakit , orang yang sebok bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera.jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat , Meal Shakes merupakan pilihan bijak.

Manafaat utama :
  • Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin , mineral , dan zat perlu.kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.ia turut mengadungi lesitin soya yang berkerjasama dengan vitamin larut lemak..
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin ( tidak mengandungi laktosa ) , membantu membina sel-sel kulit , kuku , rambut , organ darah , imun dan lain-lain.
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik , biotin , kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran. 
  • Anti oksida - Mengandungi vitamin A , C , E , zink , selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap , zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat , sekaligus memberi kompleksi wajah / kulit yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sista buangan dari perut dan usu.
  • Kelazatan rasanya - Munuman yang lazat untuk diambil secara fruktos semulajadi , penggantian segera terhadap kekurangan vitamin , mineral dan juga tenaga .tidak mengandungi sebarang pewarna atau gula tiruan .Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan .

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...