Shaklee anti-aging sets


                             Produk Shaklee Anti-Aging sets

Kita tidak boleh menghentikan proses penuaan.Akan tetapi kita boleh melambatkan proses penuaan dengan mengamalkan program Shaklee Anti-Aging.  Ini merupakan cara terbaik bagi mereka untuk berasa muda dan membina kehidupan yang lebih sihat. Dengan menggunakan set Shaklee Anti-Aging  anda akan merasai  sepenuhnya keberkesanannya keatas diri anda.                    

 Kebaikan set Shaklee Anti-Aging
Ø Membekalkan khasiat untuk kulit berseri , rambut yang tebal , kuku yang kuat dan otot yang sihat.
Ø Membantu membina kolagen untuk melambatkan kedutan.
Ø Memngurangkan jerawat , menggalakkan kulit yang berseri.
Ø Meningkatkan tenaga dan menguatkan system imun.
Produk Shaklee Anti-Aging.
1)      Vivix : Merupakan campuran ekstrak botani proprietary polyganum cuspidatum , Anggur muscadine , European elderberry dan lobak ungu. Kaya dalam polifenol tumbuhan.Membantu memperlambatkan proses penuaan.produk ini merupakan satu perkembangan terbaru dalam selular anti penuaan.
2)      Nutriferon : Merupakan satu produk berpaten, campuran ekstrak tumbuhan bagipengukuhan imun yang terbukti secara klinikal.Apabila diambil secara harian dapat mengeluarkan interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal system imun.
3)      Energizing Soy Protein – Vanilla : Merupakan Sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhanyang secara semula jadi rendah lemak , bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting.Terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.Ianya juga dapat membantu mengekalkan kepejalan otot , membantu menyokong system imun serta menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...