Suplemen Untuk Breastfeed Mom


Suplemen Untuk Breastfeed Mom >> set mana yang sesuai untuk anda???

Salam, hai ibu2 di luar sana....tahniah sebab memilih untuk breastfeed bayi anda....
Saya percaya ramai ibu2 di luar sana yang tercari-cari suplemen yang sesuai kan..bukan sahaja untuk tambahkan susu badan bahkan untuk kesihatan dan kecergasan terutama bagi wanita bekerjaya yang dah tentu-tentu bekerja 24-7 termasuk kerja-kerja di rumah..betul tak?? nak urus anak, suami, rumahtangga, ...keje kat opis, tak payah citer la kan....selalu sibuk....kadang tu, nak makan pun tak sempat....
so, rewarded diri anda dengan sesuatu yang mampu memberi kesejahteraan yg bukan sahaja untuk diri sendri malah untuk seisi keluarga...
bagaimana??
yaaa, bila seorang isteri, seorang ibu sentiasa cergas dan sihat, of course la boleh menunaikan segala keperluan anak2 dan suami..tak gitu..

bila ibu bahagia, anak pun sihat sejahtera
bila isteri heppy, suami lagi la suka , senyum sampai telinga

panjang lebar plak membebel ptg ni...hahahah

ok, sebenarnya, saya nak citer pasal set menyusu ni...
sebab ramai ibu2 yg kontek saya set mana yang sesuai dengan masalah yg dihadapi..
so, kat bawah ni, saya dah ringkaskan suplemen yang diperlukan oleh ibu2 
unutk maklumat lebih detail, boleh terus hubungi saya yea..
sy sedia membantu, Insyaallah 

utk pengetahuan semua, setiap set ni saya namakan SET 1 - SET 4 juz utk mudahkan anda memilih...tak der kene mengena dengan pihak lain

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...