Vitamin E

Vitamin E

Mengapa perlu memilih vitamin E Shaklee??
Ianya diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E,diekstrak d- alpha tocopheryl,d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha,beta,gama,delta).Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap di pasaran.Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Keperluan vitamin E ini untuk kita kerana:
*Melindungi jantung - mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri,menghalang anemia hemolitik,penyakit jantung.

*Mempertingkatkan kemampuan reproduktif - Orang lelaki yang mengambil 600IU-800IU Vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

*Anti penuaan - 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus,parut,akne dan bintik penuaan.

*Anti oksidan yang kuat - pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser,mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.

*Kelestarian tenaga - meningkatkan kelestrian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

*Memperbaiki parut - boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

INFO:
Kajian bertahun-tahun oleh University Harvard ke atas kedua-dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok dengan 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3200IU.

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...