Kenapa ESP Shaklee Sangat Best?

 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Alhamdulillah .. dapat juga saya mencuri masa untuk update blog YSM malam ni. Seminggu ni memang exhausted saya.. puncanya, Icha yang selesema dan demam on off sejak malam Ahad yang lepas. So, macam terlebih manja la juga .. ditambah lagi, both IchaBella pakat-pakat taknak tidur siang .. order yang masuk mencurah-curah (alhamdulillah) .. memang menduga IMAN. 

So, malam minggu ni saya share dengan pembaca blog saya mengenai best ever suplemen daripada Shaklee iaitu ESP. Jujur aku dayus .. eh silap! Jujur saya katakan saya sendiri masa first time ambik ESP 2 tahun lepas terus jatuh cinta sebab efek dan sensasi positif yang saya dapat daripada ESP ni. Masa tu, kesan pengambilan ESP yang saya nampak :
  • Susu jadi pekat (time awal-awal tu rajin woo buat stok EBM)
  • Icha menyusu kejap je.. tapi tidur lena
  • Berat badan Icha memang marvellous sampai jadi 'baby michelin'

Tapi, ada juga kesan-kesan yang 'menakutkan' saya contohnya Icha muak memang nampak 'pekat' muaknya .. hehe. Yelah, first time mommy kan? Tapi, dalam 'takut - takut' tu saya buat derk je sebab saya sebelum beli produk Shaklee ni saya dah study habis-habis dan dah baca almost 97% testimonial dan review yang ada kat Internet. Senang kata - 'saya tak mudah panik'

ESP adalah ringkasan kepada Energizing Soy Protein. Nak tahu apa yang BEST, yang PANAS, yang buat saya dan anda memang CONFIRM RISAU KALAU TAK MAKAN ESP .. meh baca points kat bawah ni ya!

credit to Kak Cery dan Beeha

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...