Nikmati Kelebihan Daripada Keahlian Hari ini!

Menjadi Ahli Shaklee dan jimat 15% ke atas semua produk Shaklee. Plus, menerima tawaran dan promosi khas, mendapatkan akses eksklusif ke Pusat Ahli kami, dan menyimpan tambahan 10% pada produk pilih dengan AutoShip.

1) Apa itu SHAKLEE?? - Sihat untuk Semua orang dan Kehidupan yang lebih baik untuk Sesiapa sahaja.

Mungkin anda sedang mencari kesihatan dengan cara yang terbaik. Atau cara untuk membuat pendapatan yang lumayan. Mungkin anda ingin kedua-duanya. Mungkin terdapat perkara-perkara  yang lebih kepada anda berbanding wang.
Kita mendapat ia. Kehidupan boleh menjadi lebih baik. Anda boleh hidup secara sihat, anda boleh membuat pendapatan yang sihat, dan anda boleh melakukannya dengan membuat sesiapa sahaja sihat dan gembira
.Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Kami melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa, anda hanya perlu untuk memberitahu kawan-kawan anda. Setiap produk yang masuk ke dalam setiap botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi, dan menjadi lembut di planet ini. Itulah jawapan ringkasan kami.


  • Sebagai nombor satu syarikat pemakanan semulajadi di Amerika Syarikat
  • Menjadi yang pertama di dunia untuk menjadi disahkan Iklim Neutral ™ (sepenuhnya pengimbangan pelepasan karbon kami mengakibatkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar)
  • Menjanakan 54 Pingat Emas dengan produk kami
  • Melabur lebih daripada $ 250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan
  • Ujian untuk kesucian dan keselamatan dengan lebih kualiti 80.000 menguji setiap tahun
  • Bergabung tenaga dengan explorer Jacques Cousteau, 2004 Nobel Peace Prize Dr Wangari Maathai, dan bumi penyokong lain
  • Memenangi anugerah bagi amalan perniagaan yang mampan kami dan dalam reka bentuk hijau untuk ibu pejabat dunia kita
  • Kitar semula 1,000,000 paun kadbod daripada syarikat-syarikat lain
Kami juga mempelopori model perniagaan yang memberi kuasa kepada orang ramai untuk bekerja dari rumah, menghabiskan lebih banyak masa melakukan perkara-perkara yang paling penting untuk mereka, dan memperoleh pendapatan yang sihat dengan membantu orang lain. Bayangkan sebuah perniagaan di mana anda boleh mendapat ganjaran kewangan, perjalanan mewah ke lokasi eksotik dan pengiktirafan untuk membantu rakyat, semasa membuat perbezaan untuk planet.
Itu sebahagian daripada apa yang menjadikan Shaklee berbeza. Bahagian lain adalah kecemerlangan tanpa kompromi produk kami.

Apabila anda memilih Shaklee, anda akan tahu tiga perkara untuk menjadi kenyataan. Ia adalah sentiasa selamat. Ia sentiasa berfungsi. Dan ia sentiasa hijau.

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...