Atasi Resdung, Eczema, Allergi, Asma,Gegata anda dengan supplement Shaklee

Anda mengalami masalah seperti resdung , eczema , allergi , asma @ gegata.Unsah risau dengan masalah 5 serangkai ini kerana dengan supplimen shaklee anda mampu mengatasinya.
Alhamdulillah ramai yang berpuas hati setelah mengamalkan produk ini dan usah risau tentang kandunganya kerana shaklee hanya menggunakan bahan yang terbaik dan di perolehi dari alam semula jadi.

response yang sangat mengujakan daripada terutama ibu2 yang mempunyai masalah penyakit 5 serangkai ini. Setelah membuat kajian sendiri ibu dapati antara yang membantu mengurangkan keradangan akibat dari penyakit yang tersenarai di atas adalah vitamin C, B complex dan Alfalfa.

Kenapa Vitamin C??
  • ianya sebagai antioksidan yang baik. 
  • Ianya sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang. 
B complex ??
  • lebih bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon 
Alfalfa??
  • mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri, ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutama akibat dari eczema, resdung, allergic dan gegata. (Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai supplement mereka).
Sesiapa yang sesuai ??? Mereka yang punyai masalah resdung, eczema, gegata, asma dan allergic. Sesuai juga buat ibu yang menyusukan anak kerana Alfalfa boleh bertindak sebagai milk booster.



.Hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi percuma :-
Tel/Sms@Whatsapp : 013-3752001
Facebook : http://www.facebook.com/Izziumlife
Blog : http://izziumlife.blogspot.com/ ( JOM TGK BLOG SAYA )

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...