SET BERPANTANG TESTIMONI


TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE - Sangat mudah dan pulih lebih cepat.


Salam..
Hari Jumaat lepas saya ada hantarkan SET BERPANTANG SHAKLEE pada ibu yang sudah 7hari melahirkan anak secara normal di Johor Specialist Hospital..Menurut kata ibu ni, Doktor yang merawat beliau sendiri yang syorkan supaya ibu ni berpantang dengan Vitamin @ Supplement..beliau pun search lah..akhirnya terjumpa blog ibuhakimhaikal.com ni dan nasib agak baik kerana saya berpeluang menghantar sendiri ke wad dan memberi konsultasi kepada beliau..Alhamdulillah..Tapi apa yang ingin saya kongsikan di sini bukan testimoni beliau, tapi testimoni seorang ibu yang juga mengamalkan SET BERPANTANG SHAKLEE sepanjang proses berpantang beliau..Jom kita ikuti pengalaman beliau..


                                                                                                                                                                                    
                        

Pasti ramai ibu-ibu baru yang sedang mengandung perlukan pendapat rakan-rakan, set berpantang mana yang sesuai untuk mereka. Di sini kami kongsikan pengalaman, Shima yang telah mencuba set berpantang Shaklee.

"Badan sangat cergas. Lepas operation dah cergas. Susu sangat meriah."

Bestkan? Alhamdulillah, khasiat dari vitamin Shaklee memang boleh dirasai dan sangat berkesan kerana ia mudah diserap tubah kerana dari sumber semulajadi bukan sintetik.

Pasti ramai yang takut juga untuk cuba dengan set-set bersalin di luar sana kerana tak tahu keberkesanan, sumbernya dan kajian disebaliknya. Dengan Shaklee, kajian telah dilakukan lebih 50 tahun oleh pakar. Ianya selamat bukan sahaja untuk ibu yang baru bersalin, menyusu malah untuk orang ramai, kanak-kanak dan orang yang dalam proses pemulihan dan baru lepas operation.

CREDIT TO :*Kredit to MySuperVitamins.com

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...