Set Slimming Untuk Ibu Menyusu


Bila dah abis 'berperang' semasa berpantang, kini timbul isu lain pula. Badan dah tak cantiklah...bonjol sana bonjol sini...perut dah buncit...kulit pun dah mengeleber...kalau nak pakai baju sebelum mengandung dulu pun dah tak boleh...kena shopping baju barulah pula nampak gayanya kalau macam ni...kos lagi...Nak ambil produk untuk menguruskan badan takut dan risau pula kerana anak masih kecil dan masih menyusu...kalau boleh nak susukan anak secara ekslusif sampai anak umur 2 tahun...

Dalam duk pening-pening fikir itu ini itu ini...kawan cadangankan supaya cuba produk Shaklee.

Slimming set menyusu adalah famous di kalangan ibu-ibu yang menyusu kerana bukan sahaja dapat membantu untuk menguruskan badan, malah secara tidak langsung ianya membantu untuk meningkatkan penghasilan susu ibu. Apa yang bestnya ianya baik dan selamat unbtuk ibu dan bayi.


 


Ianya terdiri daripada:

1) ESP
Soy protien ini adalah pilihan ramai orang. Pengambilan ESP sepanjang hari akan memberikan rasa kenyang yang lebih lama kerana protien dicernakan lebih lambat berbanding karbohidrat. 

2) LECITHIN
Merupakan agen pemecah lemak (fat emulsifier) yang akan memecahkan lemak-lemak di dalam badan mahupun makanan yang diambil. Jadi lemak itu akan terapung di dalam salur darah dan tidak termendap. Bahaya jika salur darah ini tersumbat. Risikonya adalah boleh mendatangkan strok jika keadaan ini berlarutan dan tidak diatasi.
*Ramai yang tidak tahu bahawa lecithin juga kaya dengan kolina yang penting untuk meningkatkan daya ingatan seseorang. Kan kita selalu dengar perempuan yang dah bersalin ni cepat lupa...jadi,boleh cuba ambil lecithin bagi mengatasinya.

3) ALFALFA
Adalah merupakan fiber yang bertindak untuk mengangkut keluar lemak yang terapung yang telah dipecahkan oleh lecithin. Tanpa alfalfa, lemak-lemak itu tidak diangkut keluar. Selain itu, alfalfa juga bertindak sebagai detoks lembut untuk menyahtoksin badan serta membantu sistem percernaan dengan lebih mudah dan lawas.
*Mengandungi galactalogue yang menjadi milk booster. Namun bagi menghadapi masalah SLE atau bayi G6PD, anda TIDAK BOLEH MENGAMBIL ALFALFA.

Set Slimming Shaklee ini bukanlah instant effectnya. Ianya mengambil masa disamping kita mengawal pengambilan makanan yang tinggi karbohidrat dan gula disertakan dengan senaman yang ringan. Penurunan berat badan secara drastik akan membahayakan kesihatan kerana otot badan akan merasa terkejut (fast effect) dan akan mengambil masa yang cepat untuk naik semula jika tiada pengawalan. Jadi, fikirkanlah yang mana satu kita mahu.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan bolehlah menghubungi saya:

salmizah omar
Shaklee ID: 877011
Facebook: www.facebook.com/izziumlife
No tel/sms/whatsapps: 013-3752001

Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...